Diklić, J., Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2018). Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 22. (1/2), 97-122. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607
Diklić, Jelena, et al. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 22, br. 1/2, 2018, str. 97-122. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607
Diklić, Jelena, Srđan Lukačević i Kornelija Petr Balog. "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje 22, br. 1/2 (2018): 97-122. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607
Diklić, J., Lukačević, S. i Petr Balog, K. (2018) 'Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.', Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 22(1/2), str. 97-122. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607 (Datum pristupa: 03.12.2024.)
Diklić J, Lukačević S, Petr Balog K. Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje [Internet]. 2018. [pristupljeno 03.12.2024.];22(1/2):97-122. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607
J. Diklić, S. Lukačević i K. Petr Balog, "Marketing Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek kroz prisutnost u Glasu Slavonije za razdoblje od 2000. dO 2018.", Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 22, br. 1/2, str. 97-122, 2018. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:937607. [Citirano: 03.12.2024.]