Stručni rad - Stručni rad
Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj
Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, 22 (2018), 1-2; 77-96. urn:nbn:hr:206:333269


Citirajte ovaj rad

Sudarević, A. (2018). Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, 22. (1-2), 77-96. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269

Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj." Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, vol. 22, br. 1-2, 2018, str. 77-96. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269

Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj." Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema 22, br. 1-2 (2018): 77-96. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269

Sudarević, A. (2018) 'Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj', Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, 22(1-2), str. 77-96. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269 (Datum pristupa: 18.04.2024.)

Sudarević A. Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema [Internet]. 2018. [pristupljeno 18.04.2024.];22(1-2):77-96. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269

A. Sudarević, "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj", Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, vol. 22, br. 1-2, str. 77-96, 2018. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269. [Citirano: 18.04.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.