Sudarević, A. (2018). Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, 22. (1-2), 77-96. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269
Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj." Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, vol. 22, no. 1-2, 2018, pp. 77-96. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269
Sudarević, Andrea. "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj." Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema 22, no. 1-2 (2018): 77-96. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269
Sudarević, A. (2018) 'Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj', Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, 22(1-2), pp. 77-96. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269 (Accessed 09 November 2024)
Sudarević A. Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj. Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema [Internet]. 2018 [cited 2024 November 09];22(1-2):77-96. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269
A. Sudarević, "Elektronička knjiga i marketing elektroničkog nakladništva u Hrvatskoj", Knjižničarstvo : glasnik Društva knjižničara Slavonije, Baranje i Srijema, vol. 22, no. 1-2, pp. 77-96, 2018. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:333269. [Accessed: 09 November 2024]