Scientific paper - Original scientific paper
Marketing i percepcija elektroničke knjige
Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 23 (2019), 2; 40-60. urn:nbn:hr:206:096858


Cite this document

Sudarević, A. (2019). Marketing i percepcija elektroničke knjige. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 23. (2), 40-60. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858

Sudarević, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 23, no. 2, 2019, pp. 40-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858

Sudarević, Andrea. "Marketing i percepcija elektroničke knjige." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje 23, no. 2 (2019): 40-60. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858

Sudarević, A. (2019) 'Marketing i percepcija elektroničke knjige', Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 23(2), pp. 40-60. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858 (Accessed 11 December 2024)

Sudarević A. Marketing i percepcija elektroničke knjige. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje [Internet]. 2019 [cited 2024 December 11];23(2):40-60. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858

A. Sudarević, "Marketing i percepcija elektroničke knjige", Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 23, no. 2, pp. 40-60, 2019. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:096858. [Accessed: 11 December 2024]

Please login to the repository to save this object to your list.