Other - Review
Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva
Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 22 (2018), 1/2; 231-234. urn:nbn:hr:206:631585

Hadrović, Merien

Cite this document

Hadrović, M. (2018). Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 22. (1/2), 231-234. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585

Hadrović, Merien. "Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 22, no. 1/2, 2018, pp. 231-234. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585

Hadrović, Merien. "Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje 22, no. 1/2 (2018): 231-234. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585

Hadrović, M. (2018) 'Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva', Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 22(1/2), pp. 231-234. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585 (Accessed 19 September 2020)

Hadrović M. Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje [Internet]. 2018 [cited 2020 September 19];22(1/2):231-234. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585

M. Hadrović, "Švenda-Radeljak, Ksenija. Obrazovanje i status knjižničara u Hrvatskoj do uvođenja studija bibliotekarstva", Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 22, no. 1/2, pp. 231-234, 2018. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:631585. [Accessed: 19 September 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature