Other - Review
Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 8 (1998), 30-31(55-56); 33-33. urn:nbn:hr:206:459256

Klibert, Melita

Cite this document

Klibert, M. (1998). Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 8. (30-31(55-56)), 33-33. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256

Klibert, Melita. "Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, vol. 8, no. 30-31(55-56), 1998, pp. 33-33. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256

Klibert, Melita. "Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek." Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu 8, no. 30-31(55-56) (1998): 33-33. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256

Klibert, M. (1998) 'Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek', Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 8(30-31(55-56)), pp. 33-33. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256 (Accessed 22 November 2020)

Klibert M. Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek. Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu [Internet]. 1998 [cited 2020 November 22];8(30-31(55-56)):33-33. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256

M. Klibert, "Kako prepoznati dobru slikovnicu? - prikaz jedne radionice za roditelje u Dječjem odjelu Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek", Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, vol. 8, no. 30-31(55-56), pp. 33-33, 1998. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:459256. [Accessed: 22 November 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature