Professional paper - Professional paper
Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama

Hasenay, Sanda; Mokriš Marendić, Svjetlana (2008)

Cite this document

Hasenay, S. & Mokriš Marendić, S. (2008). Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 11-12. (1-2), 97-104. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210

Hasenay, Sanda and Svjetlana Mokriš Marendić. "Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 11-12, no. 1-2, 2008, pp. 97-104. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210

Hasenay, Sanda and Svjetlana Mokriš Marendić. "Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama." Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje 11-12, no. 1-2 (2008): 97-104. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210

Hasenay, S. and Mokriš Marendić, S. (2008) 'Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama', Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, 11-12(1-2), pp. 97-104. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210 (Accessed 11 August 2020)

Hasenay S, Mokriš Marendić S. Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama. Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje [Internet]. 2008 [cited 2020 August 11];11-12(1-2):97-104. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210

S. Hasenay and S. Mokriš Marendić, "Portal sveučilišnog knjižničnog sustava kao novi način komunikacije u visokoškolskim knjižnicama", Knjižničarstvo : glasnik Društva bibliotekara Slavonije i Baranje, vol. 11-12, no. 1-2, pp. 97-104, 2008. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:206:031210. [Accessed: 11 August 2020]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature